ویلا استخردار در تبریز

ویلا استخردار در تبریز

طراحی ویلا استخردار

انواع ویلا استخردار در تبریز جزء پرفروش‌ ترین و پرطرفدارترین گزینه‌ های بازار املاک محسوب می‌ گردد. آیا به این فکر کرده اید که یک ویلای استخردار داشته باشید تا هنگامی که تمایل دارید آب تنی نمایید؟ اگر این چنین میباشد در همین ابتدای بحث خاطر نشان نماییم که قیمت ویلای استخردار قابل توجه میباشد. ساخت استخر در ویلا یک مزیت بزرگ است. بیشتر پروژه های ساخت و ساز ویلا، بخصوص ویلاهای لاکچری به گونه‌ای انجام می‌ شوند که ویلاهای استخردار را تحویل مشتری بدهند.

ساخت ویلا در استخر میتواند مزایا و معایب بسیاری داشته باشد. در مقالات گوناگون در مورد ویلا استخردار و نکات مهم جهت خرید آن، مطالب زیادی را بیان کرده ایم؛ ولی اینکه امروزه کدام یک از ویلاها برای زندگی بهتر هستند، شاید به مرور دوباره نیاز داشته باشد. فرقی نمی کند شما بخواهید ویلا را اجاره کنید یا یک ویلا بخرید؛ در هر صورت، ویلا استخردار جزء انتخاب‌ های اول شما قرار می گیرد.

بودجه برای ساخت ویلا استخر دار

اگر بودجه کافی دارید لازم نیست به سراغ ویلاهای دیگر بروید. در این میان شاید جزء آن دسته از افرادی میباشید که به ویلای جنگلی علاقه دارد؛ یعنی تمایل دارد که در ویلایی زندگی نماید که نمای ۳۶۰ درجه رو به جنگل سرسبز را داشته باشد. در این صورت، قیمت ویلای جنگلی را باید جستجو کنید که مقرون به صرفه تر است. ویلا استخردار در تبریز یک ویلای رویایی محسوب می شود. همین که به تصاویر ویلاهای استخردار نگاه می کنید، شما را به حس و حال دیگری منتقل می کند. سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید. شاید به همین علت است که این ویلاها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند.

به علت اهمیت خرید و فروش ویلا و تغییراتی که در چند سال اخیر در قیمت زمین ها رخ داده، رقابت بر سر ساخت ویلا و خرید ویلا بسیار رو به افزایش بوده است. به همین دلیل ویلای استخردار هم اهمیت یافته است. در این مطلب به طور اختصاصی در مورد مزایا و معایب ویلا استخردار صحبت می‌ کنیم. در پایان به قابلیت های این مدل ویلاها می پردازیم، در نتیجه شما بهتر می توانید جهت سرمایه گذاری تصمیم بگیرید.

مزایای ویلا استخردار در تبریز

  • اگر به فکر خرید ویلا استخر دار می باشید بهتر است که با مهم ترین مزایای این مدل ویلاها آشنا شوید. شکی در آن نیست که ویلای استخردار یک ویلای خاص و منحصر به فرد است. ویلای استخر دار دقیقاً همان ساختمانی می باشد که بیشتر مشتریان در رویاهای خود به آن فکر کرده اند! ویلاهای استخردار، لوکس هستند و نمای با شکوهی دارند. تصور اینکه در یک ویلای استخردار زندگی کنید، حس و حال تازه ای را برای ادامه زندگی در شما ایجاد می‌ نماید. کلیه این موارد جزء اصلی ترین مزایای ویلاهای استخردار محسوب می گردند.
  • آن دسته از افرادی که ویلای اختصاصی دارند ولی ساختمان آن ها استخر ندارد، شاید به این فکر می‌ نمایند که بهتر میشد اگر می‌ توانستند یک استخر خصوصی در ویلای خود بسازند! ساخت استخر در ویلا نیاز به بررسی شرایط ساختمان و آماده سازی زیرساخت ها دارد. به عبارت ساده‌ تر، نمیتوان در هر ویلایی یک استخر ساخت. مگر آن که پتانسیل این کار را داشته باشد.
  • یکی دیگر از مزایای ویلا استخردار این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می نماید. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر می باشد. استخرهای روباز در ویلا مزایای مثبتی را برای زیباتر کردن محوطه ویلا دارند، ولی این نوع استخرها بعضی معایب را نیز دارند که در جایگاه خود به آن اشاره می کنیم.
  • از دیگر مزایای طراحی  ویلا استخردار این می باشد که فضایی را فراهم می کند که می توانید با اعضای خانواده در اطراف استخر بنشینید یا یک عصرانه دلپذیر میل نمایید. اگر استخر ویلا در محوطه قرار داشته باشد، استفاده از مبلمان فضای باز ویژه اطراف استخر، این احساس خوشایند را برای شما دو چندان می‌کند.
  • اگـر به دنبال ساخت استخر در ویلا هستید یا می خواهید ویلا استخر دار بخرید، هدف خود را از این کار مشخص نمایید. اگر بودجه زیادی برای خرید ویلا ندارید و هدف شما از خرید ویلا، سرمایه گذاری یا زندگی در کنار طبیعت است، باز هم می توانید یک ویلای جنگلی ارزانتر پیدا کنید و به اهداف خود دست پیدا کنید.

ویلا استخردار

معایب ویلا استخردار در تبریز

به جای تمیز کردن و نگهداری استخری که هزینه و زمان بر است، می توانید از خانه هایی بدون استخر استفاده کنید که این مشکل را بر طرف می کند. همچنین، امکان نجات دادن از حادثه های استخر را نیز با خرید یک ویلا بدون استخر افزایش می دهید. همچنین، مصرف آب در این نوع خانه ها کمتر است و از صرفه جویی در هزینه ها برخوردار هستید.

در نهایت، قرار خواسته ها و اولویت های شخصی شما تاثیرگذار است و باید با در نظر گرفتن معایب ویلا استخردار و نیازهای خود، تصمیم گیری کنید.

خرید ویلا استخردار برای سرمایه‌ گذاری

یکی از از دلایلی که آمار استقبال مشتریان از ویلا استخردار در تبریز رو به افزایش است، سرمایه گذاری بهتر روی این املاک است. از آن جایی که ویلاهای استخردار، ویلاهای لاکچری هستند، گزینه اول برای ثروتمندان محسوب می‌ گردند. اگر ویلای استخردار بخرید، به مرور زمان، ارزش ملک افزایش می یابد. این شرایط به این معنی است که اگر قصد فروش ویلای خود را داشته باشید با هزینه های چند برابر نسبت به قیمت اولیه میتوانید این کار را انجام دهید.

ویلا استخردار

ویلا استخردار در تبریز الزاماً نمیتواند نزدیک ساحل ساخته شده باشد. انواع ویلاهای جنگلی یا ویلاهای کوهستانی هم وجود دارند که مجهز به استخر هستند. طراحی استخر برای ویلا، یک استراتژی خاص است تا بتواند یک ویلا را متمایز از هر ویلای دیگری نشان دهد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی یک پروژه مثبت هستید، بهتر است یک زمین مناسب در مازندران بخرید و با ساخت ویلای اختصاصی به هدف خود برسید. ویلاهای استخردار که به صورت اختصاصی ساخته می شوند قابل طراحی طبق سلیقه مشتریان هستند. شما هم می توانید جزء همین دسته از افراد باشید.

هزینه‌ های نگهداری بالا

داشتن یک استخر در حیاط ویلای شما می‌ تواند منبع دائمی سرگرمی باشد. و در نتیجه بایستی مبلغی را جهت نگهداری استخر بپردازید. کارشناسان و متخصصان توصیه می‌ کنند که استخر هفتگی را تمیز نمایید تا برای شناگران ایمن باشد.
این بدان معنا است که شما بایستی یک سرویس تمیز کردن استخر استخدام نمایید که شامل موارد زیر است:

  • تمیز کردن سطح از هرگونه زباله
  • جاروبرقی کف استخر
  • حفظ سطح pH
  • برس کشیدن دیوارها و تمیز کردن فیلتر

 اگر دوست دارید این کارها را به‌ تنهایی انجام دهید، حتی در این صورت خرید مواد شیمیایی مناسب مورد استفاده در تمیز کردن استخر می‌ تواند گران تمام شود.

هزینه‌ های بالای تعمیرات و ویلا استخردار در تبریز

آیا سطح آب استخر شما به‌ آرامی کاهش می‌یابد؟ این بدان معناست که یک تعمیرکار باید استخر شما را بررسی نماید تا منبع نشتی را یافته و آن را تعمیر کند. همچنین با استفاده مداوم ممکن است در آستر استخر شما پارگی ایجاد شود. تغییر تمام پوشش استخر برای شما هزینه زیادی دارد. جدا از هزینه‌های نگهداری، آماده پرداخت مبلغ هنگفتی برای تعمیرات باشید.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *